Uutta innostusta !

Noniin eli mun teki yhtäkkiä hirveesti mieli alkaa taas kirjottelemaan tänne, niin päätin nyt sitten jatkaa kumminkin, kun en ollut vielä ehtinyt poistamaan blogia. :-) Nyt tässä varmaan pitäis sitten kirjotella jotain kuulumisia, eli mulle on ostettu uus poni! Eli Binks haettiin viimeviikon torstaina ja olin sillä ratsastamassakin jo perjantaina. Oon ollu jo kerran kävelemässä maastossa ja hypännytkin vähän. Eilen en ollut tallilla lainkaan ja keskiviikkona olin Desillä Kalle Nykäsen estevalmennuksessa. Meni ihan hyvin lukuunottamatta kahta kieltoa, kun Desi on aika varovainen jos on pitkiä sarjavälejä yms. Eilen siis olin vaan kotona, kuuntelin musiikkia ja pelasin puhelimella KOKO PÄIVÄN ! Mä en yleensä pysty olemaan kauaa tekemättä yhtään mitään järkevää, mutta eilen illalla mietein kyllä että mihin tää koko päivä on menny! :o Tänää meillä oli vaan kaks tuntia koulua, matikkaa ja biologiaa, ja päästiin jo 12.15 eli koulua oli poikkeuksellisesti vaan kaks tuntia. Ja tallilla olin Binksin kanssa estetunnilla ja tehtiin paljon puomi/kavalettitöitä. Huomenna meen Marian ja Marin kanssa hevosmessuille Tampereelle ja sunnuntaina äidin ja Greten kanssa. :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti