Olen aktiivinen:D

Noniin, ja taas mua ärsyttää koska olen ollut NIIN aktiivinen tän blogin kans. No, ei voi mitään, kirjoittelen kun ehdin. Olin taas keskiviikkona tallilla ja meinin tunnilla Vilmalla. Olin ajatellut että kun lauantaina on kisat niin osallistun niihin Vilmalla ja Desillä, nyt kun Montekin lähti. No tää tunti muutti mielen. Tunnin alussa Vilma oli sitä mieltä että kentän toinen laita on pelottava, no mentiin se pari kertaa Reiskan perässä ja sitten päästiin siitä kammottavasta asiasta yli. :D Tän tunnin kohokohta oli se kun piti alkaa laukkaamaan. Yleensä Vilman on saanut valmistella oikein kunnolla laukkaan, mutta tää kerta oli poikkeus. Edessä oleva lähti laukkaan ja Vilma ampaisi perään niinkuin joku olisi potkaissut sitä persiille. Sitten Titta sanoi että voin ravata hetken ja sitten vähän ajan päästä ottaa pari laukannostoa. Aloin ottamaan laukannostoja, aluksi kaikki sujui hyvin mutta sitten kun oltiin siirrytty raviin Vilma vetäs oikein kunnon pukit ja en onneks tippunu! Tunnin jälkeen Titta vielä sano mua apinaks ku pysyin kyydissä. :DDNo kisat on nyt sitte peruttu liian vähäisen osallistujamäärän vuoksi ja lähdetään siis Börjesille huomenna. Sunnuintaina oon lähdössä Nuori Pori harrastaa- tapahtumaan ja me otetaan Desi ja Ossi mukaan. Nyt lähden vielä ulkoiluttamaan naapurin koiraa ja huomenna onkin aikainen herätys, joten hyvää yötä! :)

1 kommentti:

  1. Haaste! http://suvinlemmikkielamaa.blogspot.fi/2013/08/haaste.html

    VastaaPoista