Kisatkisatkisaat!:D

Jihuu! Nyt alkaa taas Horze KaamosCup Tampereella, ja aion tietenkin osallistua HorzeMiniCupiin. En oo hypänny valmennuksissa tai tunneilla Desin kanssa pitkään aikaan ja mulla on ehkä huomenna yksityistunti, joten kisat jännittää sikana. Oon huomenna menossa myös mun kavereiden kanssa mökille vähän niinku viettään venetsialaisia. Lauantaina Desillä on näillä näkymillä vapaapäivä ja sunnuntaina siis kisat. Hypätään 70cm ja 80cm, jotka kuuluu siis mini-cupiin. Käytiin muute lauantaina Börjesillä ja Suomen ratsutarvikkeessa, ostin niistä jalustimet, suojat, suitset ja suolakiven. Tilaan tänään vielä Ratsutarvikkeesta vaaleanpunaisen/ruskean villaviltin ja ehkä jotain muutakin. No, en ollut tänään tallilla mutta eilen olin, koska mulla oli tunti. Menin tunnilla Piksulla, joka oli tosi kiva. :) Sitten vielä menin Desillä ja hyppäsin muutaman esteen.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti