Synttäripäivä! :D

Jihuu! Oon nyt vihdoin 13wee ja onnellinen sellainen! Sain tänään Kirsiltä kuvia eilisistä kisoista ja oli tosi hienoja, kiitos Kirsi! Sitten tänään mä ja mun yks hyvä ystävä Iida, juteltiin fbeessä ja  muisteltiin kesää, kun oltiin mökillä. Tiellä oli kuivunut sammakko, yks silta oli varmaan hajoamispisteess, ja junia tuli yöllä neljän minuutin välein. xDD Eli oltiin siis mökillä 2 vai 3 yötä. Valvottiin joka ilta 3-5:een ja nukuttiin pitkään. Me oltiin joka ilta paljuilemassa ja juteltiin vähä kaikesta. ;D Yhtenä yönä aamuyöllä alkoi ukkostaa ja sataa, Iida kysy mlta et "sataaks tuol noin paljo?" mä olin unenpöppörössä ja vastasin et "eiku siel menee juna"  no Iida oli alkanu ihmettelee et miks niitä junia menee 4 minuuti välei. :DD Samana yönä Iida oli jo aikaisemmin siirtynyt kuumuuden takia lattialle nukkumaan ja mä en ollut välittänyt yhtään. Jopa kaikki kaverit valitti whatsis et on hirveen kuuma! :D Meil oli niin kivaa! Laitan vielä muutaman kuvan tosta mökkireissusta, eilisistä kisoista ja muutenkin kesästä. :)








kuivunut sammakko xD

Iidan koira Nipsu ja kukkapuska :D



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti