Hohhoijaa! Eli kisat oli siis viime viikon sunnuntaina ja meni ihan hyvin. 70cm meni puhtaasti ja muutenkin lähestymiset ok, mutta 80cm kaksi kieltoa sarjalla ja hylätty. No nyt harjoitellaan sitten ja huomenna olisi koulukisat. Olin tiistaina kouluvalmennuksessa jossa mulla meni tosi hyvin. Sitten keskiviikkona mulla oli ratsitunti ja menin Mermellä(Sannin poni). Torstaina Titta piti mulle yksityistunnin ja Maria tuli siihen Nadialla ja eilen en ollutkaan tallilla. Entiedä meenkö tänään ratsastaan vai en, se nähdään sitten. Oon nyt siis mummulassa ja oon lähdössä kotiin ihan näillä näppäimillä. Oltiin tänään koirien kanssa metsässä ja laitan nyt kuvia siitä.
Lilyan, ja tää on tällänen omituinen kuva mun mielestä.

Halla (mummun ja papan koira)

Estelle :)

Halla<3

Essi<3

Lilyan<3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti